Pa tiden att dra

Pa grund av sjukdommar ar vi fortfarande kvar pa Langkawi och jag vill verkligen harifran nu. Jag har fatt antibiotika samt tre andra mediciner av doktorn sa nu javlar ar det krig. Jag kanner mig redan battre sa idag bokade vi bussbiljetter till Perhentian Islands pa ostsidan. Troligtvis ar det lite mer isolerat dar och internet ar nog ingen garanti sa det kan bli tyst har en vecka kanske. Lyckas jag sniffa upp en dator daremot ska jag posta nagra bilder fran vad som sags vara varldens basta strand.

Planerna pa Filippinerna och borneo borjar bli mer och mer seriosa och det kan nog bli av anda. Pa Filippinerna  blir det dykning dar man ar sa gott som garanterad att fa simma med valhaj pa upp emot 18 meter  samt paradisstrander dar  manga sasonger av Robinson  spelats in. Borneo  blir riktig  djungel,  orangutanger och jag tror fan jag ska klattra upp pa ett 4100 m hogt berg ocksa.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0