Nastan 3 manader nu

Kanns helt sjukt att konstatera att jag nu varit ute o rest i nastan 3 manader. Detta betyder att jag har ungefar en och en halv manad kvar vilka jag inte har planerat sarskilt mycket for. Vi ar fortfarande kvar pa Langkawi och mitt helt vardelosa immunforsvar har an en gang vikt ner sig och jag ar darmed inte sarskilt pigg.  Vi  blev utslangda  fran den nagot skumma tyskens  hus sa nu  hyr vi ett eget en bit darifran.  Anders  lamnade ganget  for nagra dagar sedan och drog ivag pa egen hand. Han flyger hem en manad tidigare an mig och har  darmed ett lite mer pressat schema och behovde helt enkelt komma vidare.  Sa  nu ar det jag, Simon, Simon,  Johan och  Sebbe. Samma uppstallning som  pa Koh Phangan alltsa., minus Anders. Hur jag ska resa sista biten pa resan ar  som sagt valdigt oklart. Jag flyger hem fran Bali, den lila ringen den 16 April.  Simon, Simon och Johan haller sig troligtvis i Malaysia till cirka 10 Mars och flyger da till bkk och darifran hem. Sebbe stannar sakert ocksa sa lange men drar da mot Bali aven han. Antagligen reser jag med grabbarna ett par veckor till och flyger sedan till Jakarta i Indonesien for att darifran ta mig till Bali under nagra veckors tid. Ett annat alternativ som jag ar valdigt sugen pa ar att flyga over till Filipinerna eller Malaysiska delen av Borneo. Filipinerna for dom underbara oarna, stranderna och dyknbingen och Borneo for djungeln och orangutangerna. Syrran och mackan var dar forra aret sa jag ska forhora dom litegrann.

Har i Malaysia vill vi valdigt garna till Perenthian Island pa ostkusten som sags besitta en av varldens vackraste strander samt grym dykning. Dessvarre sager vaderprognoserna att det fortfarande regnar en hel del dar vilket inte lockar oss varst. O andra sidan har det regnat senaste dagarna har pa Langkawi ocksa men bara pa kvallen da jag anda ligger inne o ar hangig. Pa dagarna daremot ar det 33-34 grader i skuggan och stralande sol. Solen har ar sa stark sa det ar heelt sjukt, aldrig varit med om liknande.

Jag slangde ihop en bild som visar var jag har rest an sa lange.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0