Mot Filippinerna



Okej, vi ar klara i KL och det ska bli skont att aka harifran. Skont for att vi kanner oss klara med staden men mest for att resans kanske roligaste tid star framfor oss!
Jag o Sebbe flyger till Manila tidigt imorgonbitti den 10/3 och stannar till den 27/3. Som omvaxling har vi planerat en hel del och programmet ser riktigt bra ut! Valdigt vaderberoende dock.
Vi andrar ordningen pa grejerna hela tiden men som det ser ut nu:
Vi borjar i/pa Donsol dit folk aker for att fa dyka och se valhaj. Givetvis vill vi fa simma runt med dessa bjassar och det kan bli nagot riktigt coolt. Har ar man sa gott som garanterad att fa se dom. Sen stannar vi nog ett par dagar o bara chillar.
Sen sticker vi till CWC som star for nagot jag inte vet men det ar ett stort javla omrade med massa vattensporter dar vi ska lara oss att aka wakeboard. Man aker inte efter batar utan typ vajrar upp i luften men det blir samma grej som efter en bat och det verkar riktigt nice. Verkar som om man kan kopa ett paket med boende, hur mkt akning man vill, en hel del kak o lite annat for typ 600 sek. Prisvart!
Sen drar vi till ett o-omrade som heter Caramoan dar vi ska paddla omkring i kajaker nagra dagar o sova i talt o leva pa kottar o bark. Vissa omraden har ar avstangda just nu for dom har massa Robinssoninspelningar sa vi ska hitta pa lite hyss har vi tankt. Efter nagra dagar i det sjuka landskapet ska vi vandra upp for ett fett berg/vulkan med lite sjysta vattenfall o annat vackert.

Den 27e flyger vi till Bali via Kuala Lumpur och dar spenderas sista tiden pa resan. Dar ska jag lara mig surfa tydligen o sebbe som redan ar helt sald ska fa bli min laromastare.

Nu aker vi till flygplatsen for en natt pa golvet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis på födelsedagen Simon!

Kram från Monica

2009-03-14 @ 22:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0