Nu ar jag forbannad!

Efter tips fran morsan gick jag in pa NWTs hemsida och hittade foljande artikel vilken skapade min vrede: http://nwt.se/sport/folj_fbk/article493287.ece

Anledningen till detta ar att nar det var dags att gora projektarbete i gymnasiet kom jag o min van kigge pa precis den har iden och var i kontakt med FBK per telefon och fortsatte sedan snacket via mail och jag la fram varan plan. Marknadschef Tomas Rundqvist som jag snacka med tyckte att ideen var mycket bra men menade att det inte fanns tid och utrymme for en sadan bok. Men nu passar det minsann att sno min briljanta ide.
Har tyvarr raderat mail-konversationen vi hade men tror jag har den sparad hemma nagonstans. Det roliga ar att varenda detalj som jag la fram av honom kanns som om dom tagit med.
Kul pa ett satt men saklart man blir lite bitter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0